פתיחת סתימה בשירותים – לבד או עם איש מקצוע

פתיחת סתימה בשירותים

סתימה בשירותים היא לא נעימה. היא יכולה להופיע בפתאומיות ואינה מאפשרת להוריד את המים או חמור יותר, המים עולים כלפי מעלה. התוצאה מחייבת טיפול מידי וכאן נשאלת השאלה מה עדיף, לבצע פתיחת סתימה בשירותים לבד או האם כדאי להיעזר בבעל מקצוע מומחה בתחום, באינסטלטור?

האזינו לכתבה

כמה מסובך לבצע פתיחת סתימה בשירותים לבד?

אם יש לכם את הכלים המתאימים לכך, ייתכן שתוכלו לפתוח את הסתימה בשירותים ואפילו בקלות. לשם כך תצטרכו פומפה וצינור מתאים (וזאת בנוסף לדלי, כפפות וסמרטוטים שבוודאי נמצאים בביתכם). פתיחת סתימה בשירותים תדרוש מכם ריקון המים ולאחר מכן שחרור הסתימה עם הפומפה והצינור המיועד.

אם הבעיה קרובה לפתח האסלה (כמו במקרה של זריקת ניירות רבים לאסלה), ייתכן שתוכלו לחסוך את עלותו של אינסטלטור בראשון לציון או בכל מקום אחר בו אתם מתגוררים. אם הבעיה מורכבת יותר או שאין לכם כלים מתאימים וידע, הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיה תהיה עם בעל מקצוע.

כמה עולה לפתוח סתימה בשירותים עם אינסטלטור?

השאלה כמה עולה לפתוח את הסתימה בשירותים עם אינסטלטור בגבעתיים ומקום מגורכם יכולה להשתנות בהתאם ליום, השעה ומורכבות הבעיה. אם הבעיה אינה מורכבת ומדובר בשעה סבירה (כלומר לא אמצע הלילה ולא שבת או חג), עלות הטיפול תנוע בין 150-400 ₪ ואפשר לבדוק מראש מול האינסטלטור מהו המחירון שלו.

יתרונות וחסרונות של עבודה עצמית מול האינסטלטור

היתרון הגדול של פתיחת סתימה בשירותים לבד היא העלות המידית הנחסכת. בהנחה שיש לכם כלים וידע, ייתכן שתרצו לפתור את הבעיה בעצמכם. עם זאת, במידה ואין לכם כלים, ידע ואתם חוששים לבצע את העבודה, הדרך הטובה ביותר לפתור את הסתימה היא עם אינסטלטור.

פתיחת סתימה בשירותים - זמין עכשיו

היתרונות של אינסטלטור לפתיחת הסתימה בשירותים הם הידע שלו, מהירות העבודה, הניקיון של העבודה, הזמינות לסייע לכם בכל שעה (גם אם אתם עייפים) והאחריות לפתרון הסתימה.

במידה והחלטתם לקרוא לאינסטלטור

במידה והחלטתם להזמין אינסטלטור לביצוע פתיחה של סתימה בשירותים, זה הזמן ליצור קשר עם סנטר אינסטלטורים ולקבל בעל מקצוע אחראי, בעל ניסיון, תודעת שירות גבוהה ובמחיר הוגן.

שאלות נפוצות על פתיחת סתימה בשירותים

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג פתיחת סתימה בשירותים כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של פתיחת סתימה בשירותים הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות פתיחת סתימה בשירותים לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על פתיחת סתימה בשירותים שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »