שחרור סתימה באמבטיה – אל תדחו את הטיפול

שחרור סתימה באמבטיה

שחרור סתימה באמבטיה צריך להתבצע ברגע שנראה שהבעיה קיימת. פעמים רבות אנו יכולים לנסות להוריד את המים לאחר גמר הרחצה ולראות שהמים יורדים באיטיות רבה. סימן זה יכול להצביע על כל שישנה סתימה באזור ודחייה של הטיפול עלול לגרום להחמרה של הבעיה.

האזינו לכתבה

כשהמים לא יורדים באמבטיה

כאשר המים לא יורדים באמבטיה או יורדים באיטיות, יש לבצע טיפול וללא כל דחייה. לפני קריאה לבעל מקצוע, אינסטלטור בנתניה ובסביבתכם, מומלץ לנקות את פתח הניקוז. לעתים הסיבה לסתימה היא פשוט לכלוך ושערות שהצטברו לאורך זמן. אם ישנו גוש לכלוך או לכלוך אשר הוצאתו מסייעת לירידת המים, זה פעמים רבות יספיק ועד שלא תהיה בעיה נוספת, לא יהיה צורך לבצע שחרור בצורה מקצועית.

במידה וניקוי האזור, יש לדאוג לבצע שחרור סתימה באמבטיה ובצורה מקצועית. לאחר שחרור הסתימה המים באמבטיה אמורים לרדת בצורה תקינה והתקלה לא אמורה לחזור על עצמה.

חשיבות הבדיקה המקדימה בעת שחרור סתימה באמבטיה

אחד התפקידים של אינסטלטור בגבעתיים הוא לבדוק איזו עבודה יש לבצע במקום. האינסטלטור אמור לזהות היכן נמצאת הבעיה והאם היא בעומק הביוב או לא. אם מקור הבעיה הוא עמוק יותר מהפתח, אז יש צורך לאתר את המקור של הסתימה ולפתוח אותה עם הכלים המתאימים. כמובן, כדי לבצע את הבדיקה, על האינסטלטור להגיע עם כלים מתאימים ומיומנות רבה.

שאלות רלוונטיות בשיחת הטלפון הראשונה עם האינסטלטור

  • זמינות – השאלה הראשונה שיש לשאול את האינסטלטור היא מהי מידת הזמינות שלו. במקרה של סתימה יש לשחרר אותה בהקדם ולהימנע משימוש באמבטיה עד שהיא מטופלת.
  • מחיר – האינסטלטור צריך לתת מידע על עלות שחרור הסתימה באמבטיה. בשיחה הראשונה אפשר לברר את עלות הביקור ועלות הטיפול בסתימה עצמה.

שחרור סתימה באמבטיה - הגעה מיידיתלוודא שאתם מזמינים רק בעל מקצוע אמין

אחד היתרונות של האינטרנט הוא שפע המידע הזמין. יתרון זה יכול להיות גם חיסרון כיוון שאין אינדיקציה שמצביעה על אינסטלטור אמין שיכול לבצע שחרור סתימה באמבטיה. כאן, מגיע סנטר אינסטלטורים.

אתר סנטר אינסטלטורים מסייע לך בחיפוש אחר בעל מקצוע לביצוע שחרור של סתימות באמבטיה. האתר ריכז רק בעלי מקצוע שעברו הכשרה, עם ניסיון ובעלי תודעת שירות גבוהה והוגנות. לפתרון מהיר, צרו קשר עוד היום.

שאלות נפוצות על שחרור סתימה באמבטיה

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג שחרור סתימה באמבטיה כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שחרור סתימה באמבטיה הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות שחרור סתימה באמבטיה לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שחרור סתימה באמבטיה שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »