שחרור סתימה בכיור – לבד או עם בעל מקצוע

שחרור סתימה בכיור

שחרור סתימה בכיור היא פעולה שיכולה להיות פשוטה יחסית, במקרה והתקלה לא חמורה ובמקרה ויש לכם את הידע כיצד לבצע את העבודה. עם זאת, ייתכן מאד שאתם, כמו אנשים רבים, תעדיפו להזמין אינסטלטור מומחה שיפתור את הבעיה מן היסוד ובמהירות.

האזינו לכתבה

מתי כדאי לנסות לפתור את הבעיה לבד ומתי עם אינסטלטור? מהם יתרונותיו של אינסטלטור בנתניה ומהסביבה שלכם? על כך ננסה לענות במאמר זה.

מדוע נגרמת סתימה בכיור

ישנן שתי סיבות עיקריות אשר יכולות להיות הסיבה לכך שאתם מחפשים פתרון עבור שחרור סתימה בכיור:

  1. לכלוך שנכנס אל המערכת. יכול להיות שאל הצנרת שלכם נכנס לכלוך (בדרך כלל במודע), הוא נתקע ויצר סתימה בתוך הכיור.
  2. פגיעה במערכת. פגיעה במערכת יכולה להיות גם תוצאה של לכלוך, אך זה הצטבר כבר זמן רב ויצר סתימה באזורים מרוחקים מהכיור.

מתי אפשר לבצע שחרור סתימה בכיור לבד?

למעשה, אם הבעיה היא בצנרת הקרובה אל הכיור, ייתכן מאד שגם אתם תוכלו לבצע שחרור סתימה בכיור ואפילו תוך זמן קצר. כדי לעשות זאת יש לשים דלי מתחת לכיור ולפתוח את הצנרת. אם הלכלוך משתחרר ולאחר חיבור הצנרת המים זורמים באופן תקין, כנראה שמדובר בבעיה מקומית ופשוטה יחסית.

מתי זה הזמן לקרוא לאינסטלטור לבצע שחרור של הסתימה?

במידה וביצעתם את השלב הראשון של שחרור הצנרת אך לכלוך לא יצא או שהמים המשיכו להיאגר בתוך הכיור עד שהם מאיימים לצאת לעבר הבית, זה הזמן לחפש אחר אינסטלטור בבת ים או באזורכם, שיבצע שחרור של הסתימה.

ייתכן והסתימה נמצאת באזור הביוב או שהלכלוך (כמו גם האבנית) פגעו במערכת. האינסטלטור יוכל להעריך את הבעיה ולטפל בה במקצועיות ומן היסוד. כלומר, לאחר שהוא ילך, לא תהיה עוד סתימה וזרימת המים תהיה חופשית.

היתרונות והחסרונות של כל פתרון

מעבר לכך שהטיפול העצמי מתאים במצבים קלים, הוא יכול להיות מהיר ולחסוך לכם כסף. עד כאן היתרונות של שחרור סתימה בכיור לבד. במקרים מסובכים או אם אין לכם ידע כיצד לבצע את הפעולה, עדיף ליצור קשר עם בעל מקצוע מוסמך.

שחרור סתימה בכיור - אינסטלטור אמין

מעבר לכך שפעולה עצמית עשויה לא לפתור את הבעיה עד הסוף, אי חיזוק הצינורות וחיבור לא מדויק, יכול לגרום לנזילות נוספות (ולרוב קלות) אשר בסופו של דבר פוגעות בארון שתחת הכיור.

נשמח לעמוד לרשותכם

עבור שחרור הסתימה בכיור שלכם, אתם צריכים אינסטלטור אמין, מקצועי, הוגן במחיר וזמין. לשם כך קיים סנטר אינסטלציה אשר ברר עבורכם את אנשי המקצוע ובחר את הטובים ביותר. לפתיחת הסתימה מיד, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עכשיו.

שאלות נפוצות על שחרור סתימה בכיור

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג שחרור סתימה בכיור כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שחרור סתימה בכיור הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות שחרור סתימה בכיור לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שחרור סתימה בכיור שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »