תיקון נזילה בניאגרה – שלב אחר שלב

תיקון נזילה בניאגרה

נזילות במיכל הניאגרה בשירותים הן אינן נדירות. לרוב, הסיבה להן תהיה התיישנות ובלאי של החלקים השונים ובעיקרם שחיקה של גומיית הפעמון. לפני שנתחיל לתקן את הנזילה בניאגרה יהיה עלינו לגשת לחנות חומרי בניין ולרכוש גומייה חדשה. ברגע שתהיה ברשותנו הגומייה נוכל לפנות לתיקון המפורט פה, שלב אחר שלב.

האזינו לכתבה

שלב ראשון – סגירת ברז המים

בעת התיקון של הנזילה בניאגרה נרצה שהמים יפסקו לזרום. לא נרצה לעשות זאת כאשר המים ממשיכים לרדת כיוון שכל האזור עלול להתמלא במים. בצמוד לשירותים ישנו ברז ואותו יש לסובב לכדי סגירה. אם אנו לא בטוחים האם אכן סגרנו את המים או לא, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להדיח את מי האסלה ולוודא שהם לא מתמלאים מחדש.

שלב שני – ריקון המים שבניאגרה

כפי שנכתב, תיקון נזילה בניאגרה מתבצע עם מינימום מים ולכן יש להדיח את המים באסלה ולא למלא אותם מחדש. אם המים התמלאו שוב, סימן שסובבנו את הברז לכיוון הלא נכון או שלא סובבנו את הברז הנכון.

שלב שלישי – פתיחת הפעמון הפנימי

על ידי סיבוב לצד ימין אפשר לפתוח את אטם הפעמון. אטם זה יכול לגרום לנזילות וכל שיש לעשות כדי לבצע תיקון נזילה בניאגרה הוא להחליפו. האטם הוא גומייה שאינה דורשת פעולה מורכבת מדי לצורך החלפה. כל שיש לעשות הוא להוציא את האטם הישן ולשים את החדש. לאחר ההנחה של האטם החדש יש לסובב אותו מעט על ידי סיבוב לצד שמאל ולוודא שהוא אכן במקום.

תיקון נזילה בניאגרה – חזרה למצב תקין

תיקון מהיר לנזילה בניאגרה

לאחר החלפת הפעמון הפנימי כל שיש לעשות הוא להחזיר את מצב הניאגרה לתקין. את החלק של הפעמון הפנימי יש להחזיר למקום על ידי סיבוב לצד שמאל (ההפך מהסיבוב של הוצאת הפעמון). לאחר מכן אפשר לפתוח את הברז כדי למלא מים בניאגרה ולהורידם כדי לוודא שאכן הצלחנו לבצע את התיקון של הנזילה בניאגרה.

קריאה לאינסטלטור

הסיבות להזמין אינסטלטור בנתניה, רעננה וכל מקום אחר כדי לבצע תיקון נזילה בניאגרה יכולות להיות אי רצון לעשות את העבודה לבד, חוסר ידיעה והצורך ביד מקצועית שיודעת לבצע את העבודה.

אינסטלטור בבת ים וכמותו באזורים אחרים, יוכל לבצע את העבודה ביעילות ובמהירות. כדי למצוא את בעל המקצוע הנכון, כל שעלינו לעשות הוא לפנות אל סנטר אינסטלציה עוד היום ולקבל שירות מקצועי והוגן, לאורך כל שעות היממה.

שאלות נפוצות על תיקון נזילה בניאגרה

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג תיקון נזילה בניאגרה כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של תיקון נזילה בניאגרה הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות תיקון נזילה בניאגרה לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על תיקון נזילה בניאגרה שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »