איך לפתוח סתימה באמבטיה

איך לפתוח סתימה באמבטיה

סתימה באמבטיה תגיע בדרך כלל בזמן "לא נוח" וזה יהיה בדרך כלל בעת הרחצה. במקרה וכך הדבר, יש לצאת מהאמבטיה, להתלבש, להתפנות לטיפול בסתימה ורק לאחר מכן להתרחץ שנית. אם נדמה היה לכם שהיו סימנים מקדימים לסתימה, ייתכן שאתם צודקים ולא טיפלתם בה בזמן. אם אתם שמים לב לאותם סימנים והמים לא יורדים כמו בדרך כלל, זה הזמן לבצע שחרור של הסתימה.

האזינו לכתבה

איך לפתוח סתימה באמבטיה – לבד או עם אינסטלטור

התשובה לשאלה איך לפתוח סתימה באמבטיה יכולה להוביל אתכם להוראות כיצד לבצע את הפתיחה או לשיחת טלפון. בהתאם לכלים שיש ברשותכם ובהתאם לרצון שלכם להשקיע בפתיחה של הסתימה, תתקבל ההחלטה.

לפתוח סתימה באמבטיה לבד

אם קיבלתם את ההחלטה לטפל בבעיה בעצמכם, עליכם לדעת איך לפתוח סתימה באמבטיה:

  1. בשלב הראשון, אם אתם באמצע רחצה, הפסיקו זאת והתפנו לטפל בסתימה לפני שכל חדר הרחצה שלכם וחדרים אחרים יתמלאו במים.
  2. מבחינת הטיפול בבעיה, כדאי לבדוק קודם כל כי אין לכלוך שמפריע למים לרדת במורד הצנרת. אתם יכולים להשתמש בכפפות לצורך כך ולנקות את פתח הניקוז. ייתכן שתגלו שערות שסתמו את האזור ולכלוכים קטנים שהצטברו יחדיו ללכלוך גדול. אם זו הסיבה לסתימה, ייתכן שתצליחו לפתוח סתימה באמבטיה בכוחות עצמכם.
  3. אם הניקיון לא עוזר, עליכם להשתמש בצינור/ שרשר מיוחד, להחדירו בתנועה סיבובית ולשחרר את הסתימה.

לקרוא לאינסטלטור שיבצע פתיחה של הסתימה

האפשרות השנייה העומדת לרשותכם היא לקרוא לאינסטלטור. במקום לקרוא איך לפתוח סתימה באמבטיה ולבצע פעולות שאתם לא בטוחים בהם, האינסטלטור יגיע וישחרר את הבעיה תוך זמן קצר. כאן חשוב לציין כי אם הבעיה היא רק לכלוך, עדיף לנסות לסלק אותו ואם הבעיה חולפת לחסוך בקריאה לבעיות גדולות יותר.

איך לפתוח סתימה באמבטיה - טיפים חשובים

לרשותכם עומד אינסטלטור בתל אביב שיכול להגיע בכל שעה ובכל יום, אינסטלטור במודיעין שיגיע עם ציוד מורכב ואינסטלטורים ברחבי הארץ. כל אלו מופיעים בסנטר אינסטלציה ומבטיחים שירות מקצועי עם מחיר הגון.

פנו אלינו

במקום לחשוב איך להתמודד עם סתימה באמבטיה ובעיות באינסטלציה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל סנטר אינסטלציה. במקום אחד ריכזנו אינסטלטורים מובחרים מכל רחבי הארץ ונשמח לסייע לכם לפתור כל בעיה.

שאלות נפוצות על פתיחת סתימה באמבטיה

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג פתיחת סתימה באמבטיה כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של פתיחת סתימה באמבטיה הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות פתיחת סתימה באמבטיה לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על פתיחת סתימה באמבטיה שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »