איך לפתוח סתימה במקלחת

איך לפתוח סתימה במקלחתסתימה במקלחת יכולה להופיע בפתאומיות. המים שאמורים לרדת מטה חוזרים למקלחת עצמה וזהו הסימן לכך שישנה סתימה. לעתים הדבר יכול להפתיע ולעתים אפשר להצביע על סימנים מקדימים. כך או אחרת, חשוב לדעת איך לפתוח סתימה במקלחת, למקרים בהם המים מתחילים לעלות מעלה.

שלב ראשון – לנקות את המקום

בשלב הראשון של הופעת הסתימה, רצוי לנקות את הפתח של הביוב על ידי פתיחה של האזור ושליפת הלכלוך אם ישנו. במקרים מסוימים לאחר ניקוי הפתח הסתימה עוברת ועם זאת, יש צורך למנוע את הישנות התופעה. במקרים בהם הניקוי לא מסייע לצורך פתיחת סתימה במקלחת, יש להתקדם לאמצעים נוספים.

שלב שני – שימוש באמצעים מקצועיים

אם תשאלו אינסטלטור איך לפתוח סתימה במקלחת לאחר שניסיתם לנקות את האזור, הוא בוודאי ישתמש במילים מקצועיות ובהן: פומפה, משחולת ואחרות. כלים אלו מסייעים לפתיחה כאשר בעזרת הפומפה אפשר לשאוב את הלכלוך כלפי מעלה ובעזרת המשחולת לפתוח את הסתימה שמקומה עמוק בתוך הצנרת. אם אין לכם את הכלים השונים או אינכם יודעים כיצד לתפעל אותם, הדרך הטובה ביותר לפתוח סתימה במקלחת תהיה על ידי הזמנת איש מקצוע.

שלב שלישי – קריאה לאינסטלטור

אינסטלטור במודיעין ובמקומות אחרים, יודע איך לפתוח סתימה במקלחת בצורה נקיה ומהירה. פתרון זה יהיה המועדף על רוב האנשים. בדרך כלל, כאשר ישנה סתימה במקלחת, הצורך הוא לטפל בה במהירות האפשרית ולכן יש למצוא אינסטלטור העונה על הקריטריונים הבאים:

  • יכול להגיע במהירות כדי לפתור את הבעיה.
  • נותן מחירים להגעה ושירות בסיסי בשיחת הטלפון.
  • מגיע עם המלצות או ממקום אמין כמו דרך סנטר אינסטלציה.

במקום לדעת איך לפתוח סתימה במקלחת – למנוע אותה

אחת הדרכים הטובות ביותר להתחמק מהשאלה איך לפתוח סתימה במקלחת היא מניעה. ראשית חשוב להשתמש במקלחת רק לצרכים סבירים. כלומר, אין לנסות לשטוף עוד דברים במקלחת ובמקרה של רחצת כלב במקום (גם זה יכול לקרות) חשוב מאד לדאוג שגוש שערות לא יסתום את הביוב.

איך לפתוח סתימה במקלחת - טיפים חשוביםנוסף לכך, מומלץ לנקות את המקום לאחר הרחצה ולדאוג שלא יהיו שאריות של שערות בני אדם ושאריות נוספות שיכולות להצטבר בכניסה לביוב. שימוש בחומרים לניקוי הביוב יכול גם הוא לסייע בשמירה על המקלחת ולהרחיק את הצורך בפתיחת הסתימה.

סנטר אינסטלציה עומד לרשותך

סנטר אינסטלציה מעמיד לרשותך אינסטלטור בתל אביב ובכל הארץ כשהדגש הוא על מהירות, אמינות ומחיר הוגן. אם הופיעה אצלכם סתימה, זה הזמן להשאיר פרטים ולמצוא פתרון לבעיה.

שאלות נפוצות על פתיחת סתימה במקלחת

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג פתיחת סתימה במקלחת כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של פתיחת סתימה במקלחת הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות פתיחת סתימה במקלחת לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על פתיחת סתימה במקלחת שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »