הגברת לחץ מים בבית – כיצד ומדוע לעשות זאת

הגברת לחץ מים בבית

בבתים רבים ובמיוחד בדירות ישנות, ישנה בעיה של לחץ מים שהוא נמוך. הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות ובעיקר בעיה של סתימה במערכת. סימן לכך שיש סתימה יהיה שינוי של לחץ המים, כאשר בעבר המים זרמו כראוי ועתה הם לא. הגברת לחץ מים בבית תתבצע בצורה שונה בכל דירה ובהתאם לבעיה.

האזינו לכתבה

איתור מקור הבעיה והבנה מה מוריד את לחץ המים

במקרים רבים מה שמוביל להפחתה של לחץ המים בבית הוא לכלוך בצנרת. הלכלוך יכול להיות גם אבנית וכל גורם אחר אשר לאורך זמן מצטבר וגורם להיצרות של הצנרת, כלומר של מעבר המים ובהתאם להפחתה בלחץ המים. איתור בעיה זו תתבצע מהשעון הראשי של המים.

בעיה אחרת יכולה להיות בעת הפעלת המים החמים. כאשר המים החמים אינם יוצאים בזרם ראוי, יש לבדוק את הבעיה מהאזור של הדוד (החשמלי או השמש). טיפול במקרה זה יהיה שונה מזה שמקורו בזרם הכללי של המים.

קריאה לאינסטלטור

קריאה לאינסטלטור תסייע לאיתור מקור הבעיה ולאחר מכן תתקבל ההחלטה כיצד לפתור אותה. כפי שנכתב, יכולות להיות סיבות שונות לפגיעה והגברת לחץ המים בבית דרך פתיחה של הברז לבד, היא לא הפתרון הנכון.

הזמנת אינסטלטור ברמת גן או אינסטלטור ברעננה ובכל מקום אחר, היא הדרך הנכונה להתחיל לטפל בבעיה. לאחר שהוא יבצע אבחון הוא יוכל לקבל את ההחלטה אם לטפל בצנרת הקיימת או אם נכון יותר לבצע מעקפים. כמובן, ההחלטה תתקבל לאחר ההבנה האם יש לכם עניין לבצע פעולות שיפוץ גדולות בבית או לא.

קריטריונים בהזמנת אינסטלטור עבור הגברת לחץ מים בבית

כמו בכל חיפוש אחר איש המקצוע המתאים, גם במקרה של צורך לבצע הגברת לחץ מים בבית, חשוב לדעת כיצד למצוא את האינסטלטור המתאים ביותר.

  • הגברת לחץ מים בבית - לשירותך!ניסיון עשיר – על האינסטלטור להיות מקצועי ולהכיר את הבעיות השונות לפני שינסה לטפל בלחץ המים בביתכם.
  • המלצות – במיוחד בטיפול מורכב חשוב לוודא כי יש לאינסטלטור ממליצים ולקוחות מרוצים.
  • כלים מתקדמים – כלים מתקדמים יסייעו לאיתור הבעיה במהירות וללא פגיעה במערכת ובקירות הבית.

כאן חשוב לציין כי גם אם הגיע אליכם אינסטלטור ואיתר את הבעיה אך הציע פתרון שאינו מוצא חן בעינכם, אתם יכולים לקבל חוות דעת נוספת.

נשמח לעמוד לרשותכם

אתר סנטר אינסטלטורים שמח לעמוד לרשותכם ולהציע בעלי מקצוע לביצוע הגברת לחץ מים בבית לאחר איתור מקצועי של הבעיה. באתר ישנם רק בעלי מקצוע מומחים, בעלי ניסיון והמלצות והם ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שעה ביום.

שאלות נפוצות על הגברת לחץ מים בבית

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג הגברת לחץ מים בבית כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של הגברת לחץ מים בבית הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות הגברת לחץ מים בבית לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הגברת לחץ מים בבית שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »