מחיר פתיחת סתימה בביוב ומה יכול להשפיע עליו

מחיר פתיחת סתימה בביוב

סתימה בביוב יכולה להיות מצב לא נעים שמביא איתו למים שחוזרים חזרה לבית, לריחות רעים ואי הצלחה של הורדת המים במערכת. הסיבות שמובילות לסתימה מגוונות מאד ויכולות להיות בלאי ושימוש לא תקין במערכות (כשעיקר הבעיה היא זריקה של לכלוך למערכת). מחיר פתיחת סתימה בביוב יכול להשתנות בהתאם לסעיפים שונים שמומלץ להכיר.

האזינו לכתבה

מה יכול להשפיע על מחיר פתיחת סתימה בביוב

מורכבות הבעיה – אין דוגמת סתימה אחת בביוב לאחרת. מכאן אנו יכולים להבין כי כל מקרה לגופו וכי על האינסטלטור להבין במה מדובר וכמה העבודה מורכבת לפני שיידע כמה במדויק יגבה עבור העבודה.

איתור הסתימה – במקרה ויש צורך לאתר את המקור של הסתימה ולהשתמש בציוד מתקדם, יכול להיות שהעלות תהיה יקרה יותר מאשר במקרים בהם ידוע המיקום שיש לטפל בו.

ניסיון האינסטלטור – ייתכן כי אינסטלטור ברמת גן בעל ניסיון עשיר ירצה לבקש מחיר גבוה יותר מאשר אינסטלטור בהרצליה שנמצא בתחילת דרכו המקצועית.

דחיפות הבעיה – ככל שהבעיה דחופה יותר והשעות אינן רגילות או שמדובר בסוף שבוע, כך ייתכן שהמחיר של הטיפול יעלה. במקרים דחופים שהם בשעות עבודה רגילות, אין כל סיבה שהאינסטלטור יבקש תעריף מיוחד.

מחיר פתיחת סתימה בביוב ומה יכול להשפיע עליו

מעט מידע על עלויות מחיר פתיחת סתימה בביוב

ישנו הבדל בין העבודות השונות, אך כדי להבין טוב יותר על העבודה ועלויותיה ניסינו למצוא מחירים ממוצעים לדוגמה. מחיר פתיחת סתימה בביוב חיצוני, יכול לעלות מעל ל-350 ₪. מחיר של סתימה בדירה, יהיה ברוב המקרים נמוך מ-450 ₪. במקרה ויש צורך לבצע ניקוי של המערכת, מחיר העבודה יכול להיות סביב 500 ₪.

מה המחיר לפתיחת סתימה בביוב

אלו הם מחירים לדוגמה, אך הם יכולים להשתנות בהתאם ליום והשעה בהם מגיע האינסטלטורים, בהתאם למיקום בארץ ולמורכבות של הבעיה. במקרה של בעיה שדורשת שעות רבות ולעתים אף הגעה יותר מפעם אחת, מחיר פתיחת הסתימה יכול לעלות יותר.

לפנות אל בעל מקצוע מומחה בתחום

כדי לקבל מידע על מחיר פתיחת סתימה בביוב עליכם לבקש כבר בשיחת הטלפון כמה יעלה הביקור של האינסטלטור. כדי למצוא את בעל המקצוע הנכון לכם, שיציע מחיר הוגן ושירות מהיר ויעיל, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל סנטר אינסטלטורים.

שאלות נפוצות על מחיר פתיחת סתימה בביוב וההשפעות

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג מחיר פתיחת סתימה בביוב וההשפעות כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מחיר פתיחת סתימה בביוב וההשפעות הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות מחיר פתיחת סתימה בביוב וההשפעות לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מחיר פתיחת סתימה בביוב וההשפעות שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »