מצלמה תרמית לאיתור נזילות

מצלמה תרמית לאיתור נזילות

הטכנולוגיה המתקדמת הביאה איתה שיפורים טכנולוגיים נפלאים בכל התחומים. בין היתר, היא הצליחה להקל מאוד על עבודתם של אינסטלטורים, כשבכל יום צצים עוד ועוד פתרונות שמאפשרים להם לבצע את עבודתם במהירות ובצורה קלה ופשוטה יותר, בלי להסתבך בתהליכים שונים ומסורבלים. מצלמה תרמית לאיתור נזילות היא אחד מאותם חידושים המאפשרים להם לאתר נזילות בנקודות שונות אליהן קשה מאוד להגיע, כך שבמידה והתגלתה רטיבות מאחורי הקיר או בתקרה, לא יהיה יותר צורך לשבור שום דבר על מנת לאתר את המקור שלה.

כיצד עובדת מצלמה תרמית לאיתור נזילות ומתי כדאי להשתמש בה?

מצלמה תרמית לאיתור נזילות נחשבת למכשור מתקדם בעולם האינסטלציה, כאשר אופן השימוש בה פשוט מאוד; על איש המקצוע להעביר אותה על הקיר (חשוב לציין שהיא יעילה באיתור נזילות בכל סוגי הקירות השונים), ובעזרת אינפראאדום תתריע כאשר הגיעה לנקודה בה הטמפרטורה צנחה לפתע, כלומר נקודה בעייתית וכנראה רטובה.

 

מדובר בפתרון פלא שעונה על צורך של שנים רבות בהן חיפשו האינסטלטורים דרכים שונות ופשוטות יותר, שיחסכו את הצורך לפתוח ולשבור קירות ולבצע תהליכים שעלולים להיות בלתי הפיכיים ולעלות סכומים רבים. עד כדי כך המצלמה התרמית משנה את חוקי המשחק, עד שאימצו אותה גם בתחומים אחרים בהם יש צורך לאתר חומרים שונים.

 

במצלמה התרמית משתמשים בעיקר במקרים הבאים:

  • לאיתור נזילות שמקורן לא ידוע או לא ברור באופן מדויק. אנחנו יכולים לשער מהיכן היא מגיעה על ידי מעקב אחר ריח, שבילי מים ואלמנטים נוספים, אבל לא תמיד נצליח להבין בדיוק היכן המקור שלה. בעזרת המצלמה, ניתן להצביע על המיקום המדויק של הצינור ולתכנן את אופן הפעולה בצורה יעילה הרבה יותר.

  • כשמעוניינים לעבור לדירה ישנה, מומלץ להזמין אינסטלטור שיבדוק את הקירות, הרצפות והתקרות בבית. אתם יודעים, רק כדי ששום דבר לא יפתיע אתכם בהמשך. יש פעמים שעדיף לשים את עניין הכסף בצד ולהתמקד בשקט הנפשי שלכם, וזה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות לפני המעבר לדירה הבאה שלכם!

האם יש מקרים בהם מצלמה תרמית לאיתור נזילות לא תהיה נחוצה?

התשובה היא, כן! אין ספק שמדובר בהמצאה טכנולוגית מדהימה שמשנה לחלוטין את עולם האינסטלציה, אבל כדאי גם להכיר את המקרים בהם לא תמיד יש צורך במצלמה התרמית בכדי לפתור את הבעיה ולמצוא את מקור הנזילה:

  • בעלי מקצוע המחזיקים בוותק וניסיון של שנים רבות, יוכלו לאתר במהירות את מקור הנזילה רק מלהעיף מבט בסביבה, ואפילו מתיאור בעל פה שלכם. אם מאיזשהי סיבה אתם צריכים ליצור קשר עם אינסלטור מומחה, תנו לו לבצע את עבודתו נאמנה ולהמליץ לכם על הטיפול הטוב ביותר לבעיה.

  • נזילה שמקורה בצינורות ביוב – צינורות ביוב לרוב רחוקים יותר מהצנרת הביתית ואינם מחוברים ישירות למערכות החימום והמים הביתיות, כך שקשה מאוד לעלות על מקור הנזילה באמצעות מצלמה אם מדובר בנזילה מהביוב. אין ספק שכאן הדרך לפתרון מעט יותר מסובכת, אבל לא בכל המקרים המצלמה תסייע בכך ולכן אין כל טעם להתעקש על השימוש בה.

  • משטחים מבודדי חום – אם מקור הנזילה בצנרת שנמצאת מאחורי או מתחת למשטחים מבודדי חום (לדוגמא רצפת פרקט, חיפוי שיש, רצפה מחוממת ועוד), המצלמה התרמית פשוט לא תוכל לסייע לכם מכיוון שלא תצליח לזהות את טמפרטורת המים או שינוי כללי בטמפרטורה באיזור.

  • הגבלת עומק – ניתן להשתמש במצלמה תרמית לאיתור נזילות בעומק של כמה סנטימטרים בודדים בלבד, כך שהיא תהיה יעילה אך ורק בבית ופחות בצינורות עמוקים יותר כמו אלו שבגינה.

במידה וכן הוחלט להשתמש במצלמה התרמית, כדאי לוודא עם האינסטלטור שבתום העבודה תקבלו דו"ח מפורט יחד עם הצילומים שהונפקו מהבדיקה. זאת על מנת שתוכלו להשתמש בהם במקרה הצורך עבור ביטוחים שונים, או במקרה בו תרצו למכור את הדירה. בנוסף, וודאו שלא מחייבים אתכם מעבר לתשלום הבדיקה; לעתים עולה צורך להשתמש באמצעים טכנולוגיים נוספים מעבר למצלמה התרמית (לדוגמא חיישנים שונים), דבר שלא אמור לגרור תוספות תשלום שונות. בדרך כלל גם אם לא נמצא מקור הנזילה, לרוב התשלום שבעל המקצוע גובה הינו עלות הביקור והבדיקה בלבד, בין אם עשה שימוש באמצעי טכנולוגי אחד או יותר.

המפתח הוא ציוד מתקדם וניסיון רב שנים

לא משנה היכן אתם מתגוררים, המטרה שלכם היא למצוא אינסטלטור שמחזיק בוותק וניסיון של שנים רבות, שעבר את כל ההכשרות הנדרשות ואף מחזיק בתעודות והסמכות המוכיחות את הידע הרלוונטי שלו בתחום. אין ספק שלחפש אחר אנשי מקצוע כאלו, זה תמיד כאב ראש מתמשך שכרוך בהרבה מאוד סטרס מהמחשבה על מה שעלול לקרות במידה ותיפלו על אנשי מקצוע בינוניים בלבד.

כעת, אתם יודעים עד כמה מצלמה תרמית לאיתור נזילות תוכל להקל על התהליך – הן עבור האינסטלטור והן עבורכם, שכן היא חוסכת הרבה מאוד תהליכים יקרים ומסובכים שגוזלים הרבה זמן וכסף. עם זאת, אתם גם יודעים שלא תמיד יש צורך להשתמש בה. נשאלת השאלה היכן ניתן למצוא איש מקצוע שיידע כיצד לזהות את הסיטואציה ולהתאים לה את אסטרטגיית הפעולה הטובה והיעילה ביותר?

במקום לעבור את התהליך הארוך והמסובך הזה שבסופו תישארו עם קיר שבור ותחושה נוראית, פשוט תדברו איתנו! אנחנו בסנטר אינסטלציה יותר מנשמח להגיע עד אליכם ולהעניק לכם את כל השירותים האפשריים, במחיר משתלם במיוחד, ציוד מתקדם וחיוך רחב. אנחנו יודעים עד כמה בעיות אינסטלציה עלולות להוות מעמסה ועול, ומשום כך עשינו הכל בכדי לאגד במקום אחד את כל אנשי המקצוע הטובים בתחום מכל רחבי הארץ, על מנת שנוכל להעניק לכם שירות מצוין – בכל מקום ובכל זמן.

מצלמה תרמית לאיתור נזילות

 

שאלות נפוצות על מצלמת תרמית לאיתור נזילות

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג מצלמת תרמית לאיתור נזילות כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מצלמת תרמית לאיתור נזילות הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות מצלמת תרמית לאיתור נזילות לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מצלמת תרמית לאיתור נזילות שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »