פיצוץ צינור מים – תקלה שיש להכיר את סימניה המקדימים

פיצוץ צינור מים

ישנן תקלות שונות שיכולות להופיע במערכת המים של הבית והעסק. אחת מהן היא פיצוץ צינור מים וזוהי תקלה שרוב האנשים מעדיפים שלא תקרה בביתם (אלא אם הם נמצאים בהליך שיפוץ). כדאי לדעת כי פיצוץ הצינור אינו מופיע סתם כך ביום אחד וכי פעמים רבות ישנם סימני התראה שיש לשים לב אליכם למען טיפול פשוט יותר.

האזינו לכתבה

סימנים מקדימים אשר יכולים להצביע על פיצוץ צינור מים

בבתים רבים אפשר לשמוע את הדיירים מספרים על כך שהיו סימנים מקדימים לפיצוץ. זיהוי שלהם יכול לסייע למנוע את הפיצוץ ואת העבודה הדחופה ולטפל בצנרת בעלויות נמוכות יותר. לכן, כדאי להכיר את הסימנים הבאים:

  • רעש של זרימת מים בקיר – לאנשים אשר מעולם לא שמעו צלילים מוזרים ורעש בתוך הקיר, זה עשוי להישמע מוזר, אך למעשה, ישנם מקרים רבים בהם מעידים הדיירים כי לפני פיצוץ צינור מים היה רעש בקיר. רעש זה יכול להיות הסימן המקדים ויש לטפל בו.
  • רטיבות על הקיר – רטיבות על הקיר באה ממקור כלשהו ולא נוצרת מעצמה. לכן, במקרה ומופיעה רטיבות, יש לבדוק אם מדובר בפיצוץ של צינור מים או פגיעתו. חשוב לציין כי לא תמיד במקום בו מופיעה הרטיבות ישנו קו מים ולכן מצב זה מבלבל חלק מהאנשים.
  • הופעת עובש על הקירות – הופעת עובש יכולה לבלבל כיוון שישנן סיבות נוספות שיכולות ליצור את העובש. עם זאת, תמיד יש לבדוק את הסביבה, להאזין ולחפש רעשי זרימת מים כשהברזים סגורים, לבדוק אם ישנה נפיחות בקירות ואם ישנה סיבה אחרת להופעת העובש.

כיצד יש לטפל במקרה של פיצוץ צינור מים?

הדרך היחידה לטפל בבעיית פיצוץ צינור המים היא יצירת קשר עם אינסטלטור בראשון לציון או אם אתם מאזור אחר, אז מאזורכם. במקרה והמים זורמים החוצה אל תוך הדירה והיא ממשיכה להירטב, עליכם לצאת אל הברז הראשי ולסגור אותו.

אינסטלטור לטיפול בפיצוץ צינור מים

במקרה והפיצוץ כבר קיים, יש למצוא אינסטלטור בכפר סבא ומאזורכם שיגיע במהרה לטפל בבעיה. כל עוד ברז המים הראשי שלכם סגור, אתם לא תוכלו להשתמש במים ומכאן שאיכות חייכם תיפגע וחשוב מאד שבעל מקצוע ידאג לכך שתוכלו לגור במקום ולתקן את התקלה על פי הצורך.

נשמח לעמוד לרשותכם

בכל הנוגע לבעיה מורכבת כמו פיצוץ צינור מים, ייתכן שבעל המקצוע יצטרך להגיע מספר פעמים ויכול להיות שהפתרון ייקח זמן. לכן, חשוב להקשיב להוראותיו וחשוב לא פחות הוא למצוא אינסטלטור שמכיר היטב בעיות מסוג זה.

במקרה של פיצוץ בצינור, סנטר אינסטלטורים עומד לרשותכם, עם בעלי המקצוע הטובים וההוגנים. בעל המקצוע יגיע אליכם להעריך את הבעיה, יסביר לכם בשקיפות מול מה אתם עומדים וינסה לפתור אותה במהירות האפשרית.

שאלות נפוצות על פיצוץ צינור מים הסימנים המקדימים

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג פיצוץ צינור מים הסימנים המקדימים כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של פיצוץ צינור מים הסימנים המקדימים הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות פיצוץ צינור מים הסימנים המקדימים לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על פיצוץ צינור מים הסימנים המקדימים שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »