פתיחת ביוב סתום – תהליך העבודה

פתיחת ביוב סתום

ביוב שנסתם גורם לריחות רעים ולעלייה של המים חזרה לתוך הבית. במקרה זה, יש קושי להשתמש במערכות השונות של המים והסיבה לכך שנכתב כי ישנו קושי היא שפעמים רבות הסתימה היא איטית ונראית שאפשר יהיה להסתדר למרות קיומה. כמובן, מצב זה לא מסתדר מעצמו אלא הולך ומחריף עד לרגע בו אין ברירה אלא לבצע פתיחת ביוב סתום.

האזינו לכתבה

פתיחת ביוב סתום – מאיפה מתחילים?

ההתחלה היא בהבנה כי ישנו ביוב סתום הדורש פתיחה. ברגע שהמים אינם זורמים כראוי כלפי מטה ביותר מנקודה אחת בבית, הדבר צריך להדליק נורה אדומה ולהזהיר אותנו כי ייתכן שהבעיה דורשת טיפול מקצועי של אינסטלטור בראשון לציון או מהאזור הקרוב למקום המגורים.

שיחה ראשונית עם בעל המקצוע

לאחר ההבנה כי אכן יש צורך להזמין אינסטלטור בגבעתיים ובהתאם לאזור המגורים, בשאר המקומות בארץ, זה הזמן למצוא בעל מקצוע ולבצע סינון טלפוני. באתר של סנטר אינסטלציה ישנם רק בעלי מקצוע מוכשרים, מנוסים ובעלי המלצות והדרך הטובה ביותר לבחור עם מי לשוחח היא לבדוק כי הוא נמצא באתר.

בשיחת הטלפון יש להסביר לבעל המקצוע את הבעיה, להציג בפניו כי ייתכן שישנו צורך לבצע פתיחה של ביוב שנסתם ולברר איתו אלו כלים יש לו כדאי לאתר ולטפל בבעיה.

הגעה של בעל המקצוע

עבודת פתיחת ביוב סתום מתבצעת בהתאם לצורך במקום. ישנו הבדל בין ביוב שנסתם כתוצאה מפסולת שהושלכה ונתקעה בו לבין ביוב אשר מלא בשורשים של עצים. לכן, בעל המקצוע צריך לבצע קודם כל איתור של הבעיה, הבנה שלה ורק אז הוא יוכל לקבל את ההחלטה כיצד לטפל בה ולשתף אתכם בכך.

לפני ביצוע העבודה בפועל, על האינסטלטור לתת לכם הצעת מחיר לעבודה ולתאר כיצד הוא מתכנן לפתוח את הסתימה בביוב.

פתיחת ביוב סתום בטלפון אחדנשמח לעמוד לרשותכם

עבודת פתיחת ביוב סתום היא עבודה למקצוענים וכאן אנו שמחים לעמוד לרשותכם. אתם בוודאי רוצים להגיע אל אינסטלטור בעל ניסיון, כלים מתקדמים ובנוסף לכל אלה, שיהיה הוגן בהצעת המחיר שייתן לכם.

סנטר אינסטלציה אסף עבורכם את בעלי המקצוע הטובים והמתאימים לעבודה. האינסטלטורים המופיעים באתר הם בעלי ניסיון והמלצות מלקוחות אמתיים וישמחו לתת גם לכם שירות הוגן.

שאלות נפוצות על פתיחת ביוב סתום

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג פתיחת ביוב סתום כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של פתיחת ביוב סתום הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות פתיחת ביוב סתום לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על פתיחת ביוב סתום שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »