תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש

על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים, יספרו לכם שלהתקין דוד שכזה היה אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשו בחייהם, שכן מדובר בפתרון פלא לחסכון בחשמל ולאספקת מים חמים. העניין הוא שכמו כל מכשיר אחר, עולה לעתים הצורך לקרוא איש מקצוע עבור תיקון דודי שמש שהחליטו לשבוק חיים בדיוק ברגע בו הכי הייתם זקוקים למקלחת החמה; אחרי פעילות ספורטיבית מאומצת או בסוף יום עבודה עמוס.

דוד השמש פועל בעזרת קולטי שמש המכוונים אל על, הלוכדים את קרני השמש ומסייעים למים שבמיכל הדוד להתחמם. כשהימים חמים ושמשיים במיוחד, כמעט ואין צורך להדליק את הדוד ולהמתין למים. גם בשעות הבוקר כשהשמש עוד לא בשיאה, אפשר ליהנות ממקלחת חמה לפני יציאה מהבית לעוד יום עבודה. רק תחשבו כמה מאכזב הוא הרגע בו מגלים שאין מים חמים, וכמה מרגיז זה עלול להיות בחודשים הקרים יותר.

 

מתי צריך תיקון דודי שמש

דוד השמש שלנו הוא אחד המוצרים היעילים והחסכניים ביותר, ואי אפשר שלא לתהות מה לעזאזל עלול לגרום לו להפסיק לעבוד. הרי זה לא שקולטי השמש יכולים פתאום לאבד את הקליטה שלהם כמו מכשיר סלולרי, או שמא? הנה כמה מקרים בהם תיקון דודי שמש הוא הכרחי:

  • נזילה מהצינורות – דוד השמש מורכב ממיכל, קולטי שמש וצינורות המחברים ביניהם ומעבירים את המים מנקודה ראשית, להליך החימום ואז אל הדוד עצמו. אם יש נזילה, המים לא יעברו את התהליך כראוי והאדם המסכן שפינטז על מקלחת חמה, יוכל להמשיך לחלום עליה. הדרך לפתור את הבעיה היא לאתר את הצינור התקול ולהחליף אותו.

  • נזילה מהדוד – גם הדוד עצמו עלול להימצא אשם! אם מדובר בדוד ישן ומקרטע, כדאי להגיע מוכנים לכך שלא תמיד יהיה אפשר לתקן אותו. לדוגמא אם מתגלה סדק בדוד בעקבות שנים רבות של חשיפה לאקלים משתנה, פגיעה פיזית שנגרמה, ועוד. אי אפשר לשים על הדוד פלסטר או חומר אטום אחר ולהמתין בחוסר סבלנות לפעם הבאה שהמים החמים לא יגיעו, כדאי פשוט למנוע את אי הנעימות ולהחליף אותו.

  • אבנית בקולטי השמש – זוכרים את קולטי השמש? ובכן, מסתבר שהם כן יכולים להתקלקל, או לכל הפחות להיפגע. בין הקולטים והדוד מחברת כאמור צנרת, שמלבד העובדה שיכולה להיווצר בה נזילה, היא גם יכולה להתמלא באבנית. ברגע שהצטברה מספיק אבנית, הקולט ייסתם והמים החמים לא יוכלו לעבור. זהו תהליך כימי שבסופו המים יהפכו לקיטור שעלול לחורר את הצנרת ואף לגרום לפיצוץ בשל הלחץ הגבוה. הדרך למנוע מקרים אלו היא להתקין מסנן אבנית שאולי לא ימנע את הצטברות האבנית לגמרי, אך הוא יאט אותה מספיק בכדי שלא תצטרכו לחשוב על כך עוד זמן רב.

  • קולטי השמש התלכלכו – לכלוך בדודי השמש היא כנראה התקלה השכיחה ביותר, והקלה ביותר לפתרון! כל שעליכם לעשות זה רק להזמין ניקיון לקולטי השמש. מומלץ לא לנסות לעשות זאת בעצמכם, שכן מדובר בפעולה שכרוכה בעלייה לגג ובעיקר היכרות עם המבנה של דוד השמש על מנת שלא לפגוע בו ולהפוך את התקלה לחמורה יותר חלילה.

  • גם זה קורה: התקנה לא נכונה של הדוד – כמה נורא הוא הרגע בו אנו מגלים שנפלנו לידיהם של אנשי מקצוע בינוניים בלבד, שרק הכריזו על עצמם כמצוינים. התוצאות כמובן מתגלות במהירות, כאשר המים החמים מסרבים להגיע למרות שמדובר בבית חדש ודוד חדש לגמרי! תיקון דודי שמש שלא הותקנו כהלכה משמעותו בדיקה כוללת של המערכת כולה בכדי לעלות על הבעיה (ולבחון האם קיימת יותר מאחת), ובדיקה נוספת שמטרתה לוודא שיש בכלל אפשרות לתקן; אם הקולטים הותקנו כך שאינם חשופים לשמש על גג מבנה שאינו חשוף לשמש כלל, הרי שמלכתחילה לא היה כלל טעם בהתקנתו. איש מקצוע אמין ובעל ניסיון יעבוד מולכם בשקיפות מלאה, תוך שהוא מפרט את כל האפשרויות הקיימות.

לצערנו, עם השנים נחשפים עוד ועוד אנשי מקצוע לא מקצועיים, שמפילים לרשתם לקוחות תמימים שכל רצונם הוא בסך הכל ליהנות ממקלחת חמה מתי שמתחשק, וגם לצמצם מעט את חשבון החשמל שלהם. אין ספק שמדובר בתקלה שבאופן טבעי נרצה לפתור כמה שיותר מהר, אבל חשוב גם להקפיד על בחירה נכונה של אנשי המקצוע שיניחו את ידיהם על אחד האלמנטים החשובים ביותר לאיכות החיים שלכם.

תיקוני דודי שמש

תשאירו לנו את העבודה

אנחנו בסנטר אינסטלציה מכירים היטב את ההרגשה הזו כשהמים החמים פשוט מסרבים להגיע; אתם עומדים שם חסרי אונים, קופאים מקור כשהשמפו עדיין על הראש שלכם, ואתם יודעים בוודאות שהדלקתם את הדוד והשארתם אותו דלוק מספיק זמן. אתם אחרי יום עבודה עמוס ומלא בסטרס וזה הדבר האחרון שאתם צריכים כרגע. אז מה עושים?

התשובה פשוטה, יוצרים איתנו קשר! עם צוות של אינסטלטורים המחזיקים בוותק וניסיון של שנים, שעברו את כל ההסמכות הנדרשות ומכירים היטב את התחום, אתם תוכלו להיות בטוחים שממש בקרוב המים החמים והחשובים לכם כל כך יחזרו לזרום בכל הברזים בבית – גם בימים החמים ביותר, וגם באלו בהם הטמפרטורות צונחות.

תיקון דודי שמש הוא המומחיות שלנו, כשהאמינות והמקצועיות חרוטים על דגלנו. בשוק בו נראה שכמעט אין חוק וסדר, לקחנו על עצמנו את המשימה להוכיח שעדיין ישנם אנשי מקצוע אמינים בחוץ שישמחו לקחת על עצמם את המשימה להחזיר לכם את איכות החיים שמגיעה לכם, ללא פשרות. ואפרופו פשרות, על המקלחת החמה שלכם לא תתפשרו לעולם – אז למה לכם להתפשר על השירות המעולה והבטוח? זה הזמן ליצור עמנו קשר!

 

שאלות נפוצות על תיקון דודי שמש

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג תיקון דודי שמש כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של תיקון דודי שמש הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות תיקון דודי שמש לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על תיקון דודי שמש שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »
מצלמה תרמית לאיתור נזילות

מצלמה תרמית לאיתור נזילות

מצלמה תרמית לאיתור נזילות הטכנולוגיה המתקדמת הביאה איתה שיפורים טכנולוגיים נפלאים בכל התחומים. בין היתר, היא הצליחה להקל מאוד על עבודתם של אינסטלטורים, כשבכל יום

קרא עוד »